a-callus button
αρωγή-αποκατάσταση-κορωνοιός

Η Αποκατάσταση στην περίοδο του νέου κορωνοϊού

Παρακαλώ συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο.

*Συνέντευξη στην Μπέττυ Κυριακίδου,

Ένα προστατευτικό «τείχος» απέναντι στον κορωνοϊό ύψωσε από την πρώτη στιγµή το Κέντρο Ιατρικής Αποκατάστασης και Αποθεραπείας Euromedica-Αρωγή Θεσσαλονίκης, λαµβάνοντας µια σειρά αυστηρών υγειονοµικών και άλλων µέτρων και θέτοντας σε απόλυτη προτεραιότητα την ασφάλεια των ασθενών, των εργαζοµένων και των συνεργατών του.

Η εφαρμογή των μέτρων αυτών συνεχίζεται με αυστηρότητα και συνέπεια, όπως εξηγεί σε συνέντευξή της στο περιοδικό Health More, η Διοικητική Διευθύντρια της Euromedica-Αρωγή Θεσσαλονίκης, Σταυριάνα Μπακατσέλου. Ακόμη καταδεικνύει τις ειδικές συνθήκες ασφάλειας που πρέπει να εφαρμόζονται για την πραγματοποίηση προγραμμάτων Αποκατάστασης και Αποθεραπείας την περίοδο της πανδημίας του νέου κορωνοϊού.

1. Ειδικά στις μέρες μας και με τις συνθήκες που έχει διαμορφώσει η πρόσφατη πανδημία είναι σημαντικό το ιδιαίτερο στάδιο της Αποκατάστασης να πραγματοποιείται σε ένα άκρως προστατευμένο περιβάλλον…

Iσχύει απόλυτα αυτό! Η Αποκατάσταση αποτελεί ένα πολύ σημαντικό στάδιο στην αποθεραπεία του ασθενή αμέσως μετά τη νοσηλεία του σε νοσοκομείο και είναι πολύ βασικό να μην παραλείπεται.

Σε αυτή τη χρονική περίοδο, λοιπόν, που οι συνθήκες είναι αρκετά δύσκολες και οι περισσότεροι ασθενείς στο στάδιο ανάρρωσης ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, είναι σημαντικό αμέσως μετά τη νοσηλεία τους, η Αποκατάστασή τους να πραγματοποιείται σε ένα Κέντρο πρότυπο, όπως είναι η Euromedica- Αρωγή, αναφορικά τόσο με την ασφάλεια που οφείλει να αποπνέει ένας πάροχος Υγείας όσο και με τον τρόπο που πρέπει να διενεργείται η Αποκατάσταση, ακόμα και σε έκτακτες συνθήκες.

Επίσης την περίοδο αυτή η μετάβαση στο στάδιο της Αποκατάστασης βοηθά στην αποσυμφόρηση των δημόσιων νοσοκομείων (που βρίσκονται όλο αυτό το διάστημα στην πρώτη γραμμή), ώστε να απελευθερώνονται οι κλίνες τους για την κάλυψη των αναγκών που προκύπτουν από την πανδημία.

2.Ποια είναι τα μέτρα προφύλαξης που πρέπει να εφαρμόζει ένας πάροχος Υγείας όπως είναι ένα Κέντρο Αποκατάστασης, όπου νοσηλεύονται κατά κύριο λόγο ευπαθείς ομάδες ασθενών;

Στην Euromedica-Αρωγή συγκεκριμένα εφαρμόζεται πρωτόκολλο με αυστηρά μέτρα προφύλαξης για τον νέο κορωνοϊό και απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη του προγράμματος Αποκατάστασης στο Κέντρο είναι η διενέργεια τεστ ανίχνευσης COVID-19.

Η ασφάλεια των ασθενών και του προσωπικού θα πρέπει να αποτελούν την απόλυτη προτεραιότητα στις δομές υγείας. Σε ένα Κέντρο Αποκατάστασης εκτός από την καθολική χρήση μάσκας, θα πρέπει να εφαρμόζεται και η απαγόρευση του επισκεπτηρίου. Κατανοώ ότι είναι δύσκολο για τους ασθενείς να μην έρχονται σε άμεση επαφή με τους οικείους τους, αλλά πρόκειται για θέμα υγείας και ασφάλειας.

Εφαρμόζοντας τα παραπάνω μέτρα, δεν ξεχνάμε ότι κύριος γνώμονάς μας είναι η προστασία των ανθρώπων που παρακολουθούν τα εξατομικευμένα προγράμματα Αποκατάστασης με αίσθημα ευθύνης και επαγγελματισμού.

3.Σε μια περίοδο που η ψυχολογία των ασθενών έχει επηρεαστεί σημαντικά, τι κάνει ένα Κέντρο Αποκατάστασης για να αντιμετωπίσει τις αυξημένες ανάγκες ψυχολογικής υποστήριξής τους;

Θέλοντας να αναδείξουμε τη σημαντικότητα της Αποκατάστασης και δείχνοντας κατανόηση στις δυσκολίες σε αυτήν την πρωτόγνωρη περίοδο, εκτός της εξειδικευμένης ψυχοκοινωνικής ομάδας της Euromedica- Αρωγή Θεσσαλονίκης, η οποία καλύπτει τις ανάγκες ψυχολογικής υποστήριξης των ασθενών, εφαρμόσαμε σε καθημερινή βάση την υπηρεσία της βιντεοκλήσης. Η ανάγκη έστω και αυτής της επαφής το τελευταίο διάστημα έγινε πιο επιτακτική από ποτέ. Επίσης, η επικοινωνία των συνοδών με τους Ιατρούς για την ενημέρωση της πορείας του προγράμματος Αποκατάστασης των ασθενών πλέον πραγματοποιείται τηλεφωνικά και με μεγάλη συχνότητα.

Θέλοντας να διατηρήσω την αισιοδοξία μου, εύχομαι ότι, πορευόμενοι με σημαία την προάσπιση της υγείας όλων μας και τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα, θα ξεπεράσουμε σύντομα και ανώδυνα όλες τις δυσκολίες.

Στο πλαίσιο αυτό, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλο το προσωπικό της Euromedica-Αρωγή για το αίσθημα ευθύνης, τον ζήλο και την αγάπη που δείχνει καθημερινά στους ασθενείς του και δη τους δύσκολους μήνες που περάσαμε όλοι. Ακόμη, ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

>