a-callus button
Κέντρο αποκατάστασης θεσσαλονίκη

ΚΩΔΙΚΑΣ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ

Παρακαλώ συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο.

I. ΠΟΛΙΤΙΚΗ:

Σύμφωνα με την πολιτική του Κέντρου Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.», όλοι οι πλήρους ή μερικής απασχόλησης εργαζόμενοι, συνεργάτες, εκπαιδευόμενοι, εθελοντές (συλλογικά θα αναφέρονται ως “προσωπικό”), και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου αναμένεται να εκτελέσουν τα καθορισμένα καθήκοντά τους με τρόπο που αντικατοπτρίζει υψηλά πρότυπα ηθικής συμπεριφοράς. Τα ηθικά πρότυπα που περιέχονται σε αυτή την πολιτική διαμορφώνουν τους κανόνες των διοικητικών κλινικών διαδικασιών του Κέντρου Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.». Εκτός από τους ειδικούς κανόνες που περιέχονται στην πολιτική, οι επαγγελματίες αναμένεται να ακολουθήσουν τα ηθικά πρότυπα που απαιτούνται από τους επαγγελματικούς συλλόγους αδειοδότησης και πιστοποίησής τους. Στόχος του Κώδικα Δεοντολογίας είναι να διασφαλίσει ότι οι δράσεις όλων των εργαζομένων αντανακλούν την πρέπουσα – με σεβασμό και επαγγελματισμό – εξυπηρέτηση των ασθενών, των οικογενειών και/ή των συνοδών τους.

II. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ:

  • Επαγγελματική συμπεριφορά

1) Το προσωπικό θα σέβεται τα δικαιώματα των ασθενών, όπως ακριβώς προβλέπεται από τους κανονισμούς της Πολιτικής Δικαιωμάτων και Υποχρεώσεων.

2) Οι εργαζόμενοι του Κέντρου Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» θα παρέχουν υπηρεσίες που σέβονται πλήρως το απόρρητο των ασθενών, επιδεικνύοντας εχεμύθεια.

3) Οι εργαζόμενοι του Κέντρου Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» θα είναι δίκαιοι και ειλικρινείς στο έργο τους. Δεν θα εκμεταλλεύονται ή θα παραπλανούν, και θα είναι πιστοί στις συμβατικές τους υποχρεώσεις.

  •  Προσωπική / Επαγγελματική συμπεριφορά

1) Το προσωπικό θα περιορίσει τις σχέσεις του με τους ασθενείς που εξυπηρετούν μόνο στους επαγγελματικούς ρόλους.

2) Το προσωπικό δεν θα δημιουργήσει επιχειρηματικές σχέσεις με τους ασθενείς που λαμβάνουν τις υπηρεσίες τους στο Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.».

3) Το προσωπικό θα συμπεριφέρεται με επαγγελματικό και ηθικό τρόπο.

4) Το προσωπικό δεν θα δέχεται δώρα αξίας από τον ασθενή, μέλος της οικογένειας ή των συνοδών του, και δεν μπορεί να δεχτεί προσωπικές χάρες ή οφέλη τα οποία εύλογα μπορεί να θεωρηθούν παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του.

5) Το προσωπικό δεν θα λάβει, δανειστεί ή αφαιρέσει περιουσία του  Κέντρου Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» χωρίς την έγγραφη άδεια του Διευθυντή.

6) Το προσωπικό δεν θα ζητήσει από ασθενείς χάρες για προσωπικές αιτίες που περιλαμβάνουν – αλλά δεν περιορίζονται σε αυτά- τα παρακάτω: προσέλκυση κεφαλαίων για προσωπικό ή κοινωνικό σκοπό, συγκέντρωση χρημάτων για πολιτικούς σκοπούς, πώληση αγαθών για τα παιδιά τους, τα παιδιά φίλου ή άλλου τέτοιου είδους συγκέντρωση χρημάτων για τα παιδιά του προσωπικού.

7) Το προσωπικό που ασχολείται με την κλινική φροντίδα του ασθενή δεν θα χρησιμεύσει ως μάρτυρας οποιουδήποτε εγγράφου για τον πελάτη.

  • Επιχειρηματικές πρακτικές

1) Το Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» θα εξασφαλίσει μέσω των Διευθυντών Τμημάτων και του Διοικητικού Διευθυντή, ότι ο υπάλληλος εργάζεται ηθικά και οι οποιεσδήποτε αμφίβολες πρακτικές θα διερευνηθούν διεξοδικά σύμφωνα με την πολιτική ηθικών διαδικασιών.

2) Όλα τα οικονομικά στοιχεία, οι αγορές, το προσωπικό, η ανάπτυξη εγκαταστάσεων και οι πρακτικές τεχνολογιών πληροφορικής πρέπει να συμμορφώνονται με τις διαδικασίες του Κέντρου.

3) Όλοι οι εργαζόμενοι πρέπει να ακολουθούν την πολιτική και τις διαδικασίες  Ανθρώπινου Δυναμικού του Κέντρου Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.».

  • Πρακτικές Marketing

1) Το Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» θα διεξάγει πρακτικές Marketing με ειλικρινή και πραγματικό τρόπο. Τα υλικά και οι πρακτικές Marketing δεν θα έχουν σκοπό να  παραπλανήσουν το κοινό ή να παραποιήσουν την παροχή υπηρεσιών. Το Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» δε θα παρουσιάσει οποιοδήποτε αποτέλεσμα αξιολόγησης υπηρεσιών, εκτός εάν προέρχεται από έγκυρα και αξιόπιστα δεδομένα ή / και ερευνητικές μελέτες.

2) Το Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» θα χρησιμοποιήσει σαφείς και συνεπείς μεθόδους ενημέρωσης των ασθενών, των συγγενών και συνοδών τους, και θα παρουσιάζει ευαισθησία στο εκπαιδευτικό και μορφωτικό επίπεδο των ασθενών σχετικά με ενημερωτικά φυλλάδια.

3) Το Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» δε θα χρησιμοποιήσει αμοιβές ή δώρα για κάθε υποψήφιο πελάτη σε μια προσπάθεια να τους δελεάσει για να νοσηλευτούν στο Κέντρο.

4) Το Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» θα διασφαλίζει, με μία διαρκή και απαιτητική διαδικασία ελέγχου, την ποιότητα του περιεχομένου των αναρτήσεων στους λογαριασμούς του οργανισμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και την εικόνα του σε αυτά.

5) Το Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» απαγορεύει τη λήψη ή βιντεοσκόπηση των ασθενών και των εργαζομένων μέσα στο Κέντρο, καθώς και τη λήψη και ανάρτηση φωτογραφιών ασθενών και εργαζομένων εν αγνοία τους χωρίς τη γραπτή συγκατάθεσή τους, σύμφωνα με την ισχύουσα Ευρωπαϊκή Νομοθεσία, περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.

6) Το Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» θα προφυλάσσει από κακόβουλες ενέργειες στα κοινωνικά μέσα του καθώς δεν θα παρέχει τη δυνατότητα κοινοποίησης οποιουδήποτε στην σελίδα, χωρίς έγκριση.

  • Κλινική πρακτική

Το προσωπικό θα συμμορφώνεται με όλους τους επαγγελματικούς κώδικες δεοντολογίας και ήθους.

  • Ενδεχόμενες συγκρούσεις συμφερόντων

1) Κάθε πρόγραμμα ασθενούς θα είναι θεραπευτικού χαρακτήρα και θα πρέπει να τεκμηριώνεται ως τέτοιο από τους κανόνες του Κέντρου.

2) Το προσωπικό δεν θα προσελκύει ασθενείς του Κέντρου Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» για ιδιωτικό όφελος.

  • Ποιότητα περίθαλψης

1) Το Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» θα παρέχει ποιοτική φροντίδα ιατρικής αποκατάστασης με τρόπο κατάλληλο, αναγκαίο, αποτελεσματικό και αποδοτικό.

2) Το ιατρικό, θεραπευτικό και νοσηλευτικό προσωπικό θα ακολουθεί τα ισχύοντα ηθικά πρότυπα όσον αφορά την επικοινωνία με τους ασθενείς και τους συνοδούς τους σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται.

3) Το Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» θα ενημερώνει τους ασθενείς για τις εναλλακτικές μεθόδους και τους κινδύνους που συνδέονται με την φροντίδα που ζητούν και θα λαμβάνει τη συγκατάθεση τους πριν από οποιεσδήποτε κλινικές παρεμβάσεις.

4) Το Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» αναγνωρίζει το δικαίωμα των ασθενών να κάνουν τις επιλογές για τη φροντίδα τους, συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος να προχωρήσουν χωρίς τη συνιστώμενη φροντίδα ή ακόμα και να την αρνηθούν.

  • Αναγκαιότητα φροντίδας

1) Κατά την παροχή υπηρεσιών, οι εργαζόμενοι του Κέντρου Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» παρέχουν μόνο εκείνες τις υπηρεσίες που είναι σύμφωνες με τις αποδεκτές προδιαγραφές θεραπείας και καθορίζονται κλινικά αναγκαίες και κατάλληλες από την ομάδα θεραπείας.

2) Η κωδικοποίηση των εγγράφων θα είναι σύμφωνη με τους κανόνες που ορίζονται από το Κέντρο όσον αφορά τις διαδικασίες.

  • Κωδικοποίηση, χρέωση και λογιστική

1) Οι χρεώσεις των πελατών για την παροχή υπηρεσιών από το Κέντρο, θα είναι διαφανείς, συνεπείς και ομοιόμορφες.

2) Μια ακριβής και έγκαιρη δομή τιμολόγησης μαζί με ένα σύστημα ιατρικών αρχείων θα διασφαλίσουν ότι το Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» υλοποιεί αποτελεσματικά και συμμορφώνεται με τους απαιτούμενους κανόνες.

3) Τα πιθανά λάθη προετοιμασίας ή υποβολής τιμολογίων θα διορθώνονται εγκαίρως και, αν χρειαστεί, θα γίνεται επιβεβαίωση των διαδικασιών και εκπαίδευση του προσωπικού με στόχο την πρόληψη ή την ελαχιστοποίηση της επανάληψης των σφαλμάτων αυτών.

  • Προσωπικές και εμπιστευτικές πληροφορίες

1) Το Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» θα προστατεύσει τις προσωπικές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αφορούν το Κέντρο, τους εργαζόμενους και τους ασθενείς.

2) Το προσωπικό του Κέντρου Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» δε θα μοιράζεται απόρρητες πληροφορίες του ασθενή, εκτός εάν ο ασθενής το έχει αιτηθεί και/ή όταν επιτρέπεται από τον νόμο. Μπορεί να γίνει κατάλληλη χρήση των απόρρητων πληροφοριών του ασθενή για ερευνητικούς σκοπούς μόνο με την πλήρη συγκατάθεση των συμμετεχόντων στην έρευνα.

3) Απόρρητες πληροφορίες θα συζητηθούν ή θα αποκαλυφθούν σε πρόσωπα εκτός Κέντρου μόνο μετά από αίτηση του ασθενή. Άτομα εκτός του Κέντρου περιλαμβάνουν την οικογένεια, τις επιχειρήσεις, ή τις κοινωνικές γνωριμίες του ασθενή.

4) Οι ασθενείς μπορούν να ζητήσουν, και έχουν το δικαίωμα να λαμβάνουν αντίγραφα του ιατρικού φακέλου τους.

5) Το προσωπικό θα είναι ενημερωμένο για όλες τις διαδικασίες και κανονισμούς του Κέντρου σχετικά με την εχεμύθεια.

  • Δημιουργία και διατήρηση εγγράφων

1) Τα αρχεία είναι ιδιοκτησία του Κέντρου. Το προσωπικό που είναι υπεύθυνο για την προετοιμασία και τη διατήρηση των αρχείων εξασφαλίζει ότι διατηρούνται με το σωστό τρόπο και σε σωστή θέση, όπως προβλέπεται από το νόμο και τους κανόνες του Κέντρου.

2) Οι εργαζόμενοι δε θα δημιουργήσουν εν γνώσει τους έγγραφα που περιέχουν οποιεσδήποτε ψευδείς, δόλιες, πλασματικές ή παραπλανητικές πληροφορίες.

3) Οι εργαζόμενοι δε θα διαγράψουν οποιαδήποτε πληροφορία από ένα αρχείο. Οι πληροφορίες μπορούν να διορθωθούν και να προστεθεί υλικό για να εξασφαλιστεί η ακρίβεια των αρχείων, σύμφωνα με τους κανόνες.

Εάν ένα αρχείο τροποποιείται, θα πρέπει να υπάρχει σημείωση που να αναφέρει μια προσθήκη ή διόρθωση και να καταγράφεται η ημερομηνία που έγινε η πρόσθετη καταχώρηση.

4) Οι εργαζόμενοι δε θα υπογράφουν χρησιμοποιώντας  την υπογραφή ή τα αρχικά κάποιου άλλου σε ένα αρχείο.

5) Τα αρχεία πρέπει να διατηρούνται σύμφωνα με τις συγκεκριμένες οργανωτικές διαδικασίες.

6) Οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να καταστρέψουν ή να αφαιρέσουν οποιοδήποτε αρχείο από τις εγκαταστάσεις του Κέντρου.

7) Η εταιρεία θα υποστηρίζει διαδικασίες διατήρησης και καταστροφής αρχείων συμβατές με τα κατάλληλα χρονικά διαστήματα για τη συντήρηση και τη θέση των αρχείων όπως απαιτεί ο νόμος.

Πρόωρη καταστροφή των αρχείων θα μπορούσε να παρερμηνευθεί ως μια προσπάθεια καταστροφής αποδεικτικών στοιχείων ή απόκρυψης πληροφοριών.

  • Κυβερνητική διερεύνηση

1) Οι εργαζόμενοι συνεργάζονται πλήρως σε έρευνες και ελέγχους όταν είναι νομίμως εγκεκριμένες.

2) Όταν ένας εκπρόσωπος κρατικού οργανισμού επικοινωνήσει με εργαζόμενο του Κέντρου Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.»  για πληροφορίες σχετικά με το Κέντρο ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία συνεργατών του Κέντρου, ο εργαζόμενος υποχρεούται να επικοινωνήσει άμεσα με τον Διευθυντή του για να λάβει τη σχετική έγκριση. Εάν ο Διευθυντής δεν είναι διαθέσιμος, ο εργαζόμενος θα πρέπει να έρθει σε επαφή με τον αναπληρωτή Διευθυντή.

  • Πρόληψη για ακατάλληλες παραπομπές ή πληρωμές

1) Οι εργαζόμενοι του Κέντρου Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» δε θα δεχθούν από ασθενείς / συνοδούς / προμηθευτές, τίποτα αξίας σε αντάλλαγμα για τις υπηρεσίες τους.

2) Οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να προσφέρουν ή να λάβουν οποιοδήποτε αντικείμενο ή υπηρεσία αξίας ως κίνητρο για την παραπομπή προμηθευτών ή ασθενών.

3) Η έναρξη εταιρικών συνεργασιών, πρέπει να εγκρίνεται από τη διοίκηση του Κέντρου για να εξασφαλιστεί η συμμόρφωση με τους κανόνες του Κέντρου.

  • Κανόνες ανταγωνισμού

Οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να συμφωνήσουν ή να συνεργαστούν με έναν ανταγωνιστή του Κέντρου. Επίσης, δεν επιτρέπεται να μοιραστούν οποιεσδήποτε πληροφορίες που δεν είναι στη διάθεση του κοινού με τους ανταγωνιστές.

  • Αποφυγή σύγκρουσης συμφερόντων

1) Όλοι οι εργαζόμενοι του Κέντρου Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» πρέπει να εκτελούν τα καθήκοντα τους με τρόπο ώστε να αποφεύγεται πιθανή ή πραγματική σύγκρουση συμφερόντων.

2) Οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να χρησιμοποιούν τις επίσημες θέσεις τους για να επηρεάσουν μια απόφαση για την οποία γνωρίζουν ή έχουν λόγο να γνωρίζουν, ότι έχουν οικονομικό συμφέρον.

3) Οι εργαζόμενοι θα πρέπει να αναγνωρίζουν δραστηριότητες που αποτελούν σύγκρουση συμφερόντων. Παραδείγματα τέτοιων δραστηριοτήτων μπορούν να περιλαμβάνουν – αλλά δεν περιορίζονται σε αυτά – τα ακόλουθα:

  • Να δίνουν ή να λαμβάνουν δώρα, φιλοδωρήματα, δάνεια ή άλλες ειδικές μεταχειρίσεις από τρίτους που ασκούν ή επιθυμούν να ασκήσουν επιχειρηματική δραστηριότητα με το Κέντρο. Οι τρίτοι προσδιορίζονται ως εξής: ασθενείς, προμηθευτές, ανταγωνιστές, πληρωτές, φορολογικοί και ασφαλιστικοί φορείς και μεσάζοντες.
  • Να χρησιμοποιούν τις  εγκαταστάσεις ή τους πόρους της εταιρείας για άλλους λόγους πέρα από την εργασία τους.
  • Να χρησιμοποιούν το όνομα της εταιρείας για να προωθήσουν ή να πουλήσουν τα προϊόντα ή τις προσωπικές τους υπηρεσίες.

 

 

  • Εξωτερικές σχέσεις

1) Οι εργαζόμενοι υποχρεούνται να εκπροσωπούν τον εαυτό τους και το Κέντρο κατά τρόπο ακριβή, ειλικρινή και δίκαιο.

2) Οι εργαζόμενοι θα είναι τίμιοι και ειλικρινείς σε όλες τις πρακτικές του Marketing και της προώθησης των παρεχόμενων υπηρεσιών.

3) Οι προμηθευτές οι οποίοι έχουν σύμβαση με το Κέντρο για την παροχή υπηρεσιών θα επιλέγονται με βάση την ποιότητα, το κόστος, την αποτελεσματικότητα και την καταλληλόλητα για την προσδιοριζόμενη εργασία ή ανάγκη, σύμφωνα με τους κανονισμούς του Κέντρου.

  • Ανθρώπινο δυναμικό

1) Το Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» απαγορεύει τις διακρίσεις σε οποιαδήποτε απόφαση σχετική με την εργασία με βάση τη φυλή, το χρώμα, την εθνική καταγωγή, τη θρησκεία, το φύλο, τη σωματική ή ψυχική αναπηρία, την οικογενειακή κατάσταση, την ηλικία, τον σεξουαλικό προσανατολισμό.

Tο Κέντρο έχει δεσμευτεί να παρέχει ίσες ευκαιρίες απασχόλησης, σε ένα περιβάλλον εργασίας, όπου κάθε εργαζόμενος αντιμετωπίζεται με δικαιοσύνη, αξιοπρέπεια και σεβασμό.

2) Το Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» θα προσφέρει διευκολύνσεις σε υπαλλήλους με σωματικούς και νοητικούς περιορισμούς.

3) Το Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» δεν ανέχεται την παρενόχληση ή διάκριση από οποιονδήποτε με βάση τα διαφορετικά χαρακτηριστικά ή το πολιτισμικό υπόβαθρο των υπαλλήλων του Κέντρου.

4) Απαγορεύεται οποιαδήποτε μορφή σεξουαλικής παρενόχλησης.

5) Απαγορεύεται οποιαδήποτε μορφή βίας στο χώρο εργασίας.

  • Διαδικασίες Κώδικα Δεοντολογίας

 Όλοι οι εργαζόμενοι και τα μέλη της Διοίκησης θα αναθεωρούν τον Κώδικα Δεοντολογίας, συμπεριλαμβανομένων των διαδικασιών για τη διερεύνηση και τις ενέργειες σε περίπτωση παραβάσεων.

  • Διαδικασίες για τη διερεύνηση και ενέργειες για παραβάσεις του Κώδικα Δεοντολογίας

1) Όταν ένας ασθενής, μέλος της οικογένειας του, συνοδός, δικηγόρος ή άλλο πρόσωπο πιστεύει ότι έχει συμβεί μια ηθική παράβαση εντός των λειτουργιών του Κέντρου τότε μπορεί να το αναφέρει άμεσα σε κάθε εργαζόμενο ή στη διοίκηση.

2) Όταν οι εργαζόμενοι πιστεύουν ότι έχει συμβεί μια παράβαση του Κώδικα Δεοντολογίας είναι υποχρεωμένοι να αναφέρουν την παράβαση με άμεση  αναφορά στον προϊστάμενό τους, ή σε υπάλληλο αν η πιθανή παράβαση συμπεριλαμβάνει τον προϊστάμενό τους.

3) Οι προϊστάμενοι που έχουν ενημερωθεί για μια πιθανή παράβαση οφείλουν να ενημερώνουν αμέσως τον Διοικητικό Διευθυντή.

4) Εάν η παράβαση απειλεί την ασφάλεια των ασθενών, μέλος του προσωπικού, ή επισκέπτη του κέντρου, οι εργαζόμενοι είναι υποχρεωμένοι να αναφέρουν την παράβαση αμέσως στον προϊστάμενό τους.

5) Μόλις η παράβαση τεθεί υπόψη του προϊστάμενου ή έχει αναφερθεί στον Διοικητικό Διευθυντή, το προσωπικό που ανέφερε την παράβαση δεν θα έχει πλέον την ευθύνη να ασχοληθεί με την έρευνα, εκτός από την παροχή πρόσθετων πληροφοριών μέσω συνεντεύξεων.

  • Γενικές οδηγίες ηθικής

1) Οι ασθενείς έχουν πρόσβαση στον Κώδικα Δεοντολογίας κατά τη νοσηλεία τους.

2) Το Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica – Αρωγή Θεσσαλονίκης Α.Ε.» προάγει όλες τις πρέπουσες ηθικές ενέργειες του Κέντρου. Κάθε υπάλληλος που αναφέρει απάτη, κατάχρηση ή οποιεσδήποτε άλλες αμφισβητήσιμες ενέργειες δεν θα υπόκειται σε αντίποινα από τη διοίκηση του Κέντρου.

>