Euromedica-Αρωγή Κέντρο Φυσικοθεραπείας – γιορτάζουμε μαζί σας τον 1 χρόνο λειτουργίας μας

Το Κέντρο Φυσικοθεραπείας γιορτάζει τον 1 χρόνο λειτουργίας του και κάνει έκπτωση 25% στα ατομικά προγράμματα Yoga και Pilates για όσους θα επικοινωνήσουν έως τις 31.03 και κλείσουν το πρόγραμμά τους.
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2310 261 693.

Πρόγραμμα YOGA και PILATES από την Πρότυπη Ανεξάρτητη Μονάδα Φυσικοθεραπείας της Euromedica-Αρωγή Θεσσαλονίκης

Στα πλαίσια του εμπλουτισμού υπηρεσιών αποκατάστασης αλλά και πρόληψης μυοσκελετικών προβλημάτων, έχουμε εντάξει στα προγράμματά του Κέντρου Φυσικοθεραπείας PILATES και YOGA.

Το Pilates είναι μία μέθοδος εκγύμνασης που κρατά το σώμα σε άριστη φυσική κατάσταση. Βασίζεται σε ένα σύστημα ασκήσεων ενδυνάμωσης και διατάσεων το οποίο τονώνει τους μυς, βελτιώνει τη στάση του σώματος και αυξάνει την ευλυγισία του. Ταυτόχρονα συντονίζει και ισορροπεί σώμα και μυαλό, ακολουθώντας τους παρακάτω 6 βασικούς κανόνες:

Αναπνοή: Οι κατάλληλες εισπνοές και εκπνοές συμβάλλουν στην αποβολή του μολυσμένου αέρα και στην οξυγόνωση του αίματος. Αποτέλεσμα είναι να επιτυγχάνουμε καλύτερο έλεγχο των κινήσεών μας τόσο κατά τη διάρκεια των ασκήσεων, όσο και στην καθημερινότητά μας.
Πυρήνας: Η ενέργεια που απαιτείται για τις ασκήσεις του Pilates ξεκινά από τους μυς που βρίσκονται στην κοιλιά μας και επεκτείνεται στα άκρα. Η ενέργεια αυτή είναι ο πυρήνας για τον συντονισμό των κινήσεων μας και τη στήριξη που χρειαζόμαστε στη ζωή μας.
Αυτοσυγκέντρωση: Η εκγύμναση του σώματός μας προϋποθέτει τη συμμετοχή του μυαλού. Όταν εκτελούμε μία άσκηση στο Pilates επικεντρώνουμε τη σκέψη μας στην περιοχή του σώματος που εκτελεί την άσκηση. Με τον τρόπο αυτό είμαστε σε θέση να αντιληφθούμε πώς οι μύες ανταποκρίνονται στις εντολές που λαμβάνουν από τον εγκέφαλο.
Έλεγχος: Οι ασκήσεις απαιτούν προσεχτικές κινήσεις. Όταν είμαστε συγκεντρωμένοι και τις εκτελούμε σωστά, δεν υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού.
Ακρίβεια: Η ουσία των ασκήσεων στο Pilates είναι η ακριβής και άψογη εκτέλεσή τους και σε καμία περίπτωση ο αριθμός των επαναλήψεων.
Ροή: Αυτό που ξεχωρίζει το Pilates είναι η αρμονία των κινήσεων. Είναι σημαντικό να αποφεύγουμε τις βιαστικές και απότομες κινήσεις και να ακολουθούμε αρμονικές κινήσεις με ροή που δεν τραυματίζουν το σώμα μας.

Καλύπτει τις ανάγκες κάθε ατόμου χωριστά
Το πλεονέκτημα του Pilates είναι ότι διαθέτει μεγάλη ποικιλία ασκήσεων, οι οποίες είναι χωρισμένες σε επίπεδα και προσαρμόζονται ανάλογα με τη φυσική κατάσταση του ατόμου που εκγυμνάζεται, την ηλικία του, αλλά και τα πιθανά προβλήματα υγείας που έχει. 
Εμπνευστής της μεθόδου αυτής είναι ο ελληνογερμανικής καταγωγής Joseph Hubertus Pilates (1880-1967), ο οποίος συνήθιζε να λέει ότι «σε 5 μαθήματα αρχίζεις να αισθάνεσαι τη διαφορά, σε 10 μαθήματα το αισθάνονται και οι άλλοι, σε 20 μαθήματα έχεις ένα εντελώς καινούργιο σώμα».

YOGA
Πολλαπλά είναι τα οφέλη που προσφέρει η γιόγκα (Yoga) σε όσους επιλέξουν τη συγκεκριμένη μορφή άσκησης. H λέξη γιόγκα προέρχεται από τη σανσκριτική ρίζα yuj που σημαίνει ένωση, δεσμός και κατ’ επέκταση η ένωση ψυχής και σώματος με το Θείο. Ωστόσο, δεν είναι θρησκεία, αλλά φιλοσοφία και στάση ζωής. 
Στην πρακτική της γιόγκα λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο και οι δύο πλευρές του σώματος, χαρίζοντας συμμετρία, ευθύγραμμη σπονδυλική στήλη και ισορροπία στη λειτουργία του νευρικού συστήματος. 
Κύριο χαρακτηριστικό της είναι ο συγχρονισμός αναπνοής και κίνησης. Στόχος της είναι η αυτοπειθαρχία, η πνευματική διαύγεια, η ενδυνάμωση του σώματος και η οξύτητα του νου.

Τα πλεονεκτήματα
Η διδασκαλία της γιόγκα μπορεί να έχει διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας κι έντασης, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες κάθε ατόμου χωριστά. Υπάρχουν ασκήσεις που ανακουφίζουν τον αυχένα, συμβάλλουν στην καλή κυκλοφορία του αίματος, αντιμετωπίζουν τα προβλήματα δυσπεψίας και απαλύνουν τους πόνους είτε από τραυματισμούς είτε από χρόνιες παθήσεις. 
Επίσης συγκεκριμένες ασκήσεις ενδυναμώνουν τους μυς της λεκάνης, της μέσης και της κοιλιακής χώρας, ενώ με τη σωστή καθοδήγηση μπορείτε να δείτε σημαντικές βελτιώσεις στη λειτουργία του ανοσοποιητικού, του ενδοκρινικού και του καρδιαγγειακού συστήματος.
Σύμφωνα με έρευνες του Πανεπιστημίου του Έξετερ της Αγγλίας, ορισμένες τεχνικές χαλάρωσης της γιόγκα ανακουφίζουν τα συμπτώματα του άσθματος, ενώ αρκετοί καρδιολόγοι στο εξωτερικό υιοθετούν τη γιόγκα ως συμπληρωματική θεραπεία για τους ασθενείς τους.
Επιπλέον, η γιόγκα συνιστάται ακόμη και για εγκύους-υπό την προϋπόθεση ότι ο γιατρός έχει δώσει την έγκρισή του-ενώ εντάσσεται και σε προγράμματα απεξάρτησης τοξικομανών ως εναλλακτική θεραπεία.

>