a-callus button
Κέντρο Αποκατάστασης Euromedica Αρωγή Θεσσαλονίκη-1

ΠΟΙΟΤΗΤΑ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΠΟΙΟΤΗΤΑ –ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Παρακαλώ συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο.

Το Κέντρο Αποκατάστασης Euromedica-Αρωγή Θεσσαλονίκης, ως ποιότητα ορίζει «την παροχή υπηρεσιών υγείας που βελτιώνονται συνεχώς για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες και τις προσδοκίες των ασθενών και των συνεργατών της».

Πολιτική Ποιότητας

Πιστεύουμε στην ποιοτική παροχή υπηρεσιών στο χώρο της υγείας, πρεσβεύοντας τις παρακάτω αξίες:

  • Την κατοχύρωση της ασφάλειας του ασθενή
  • Την κάλυψη των αναγκών του ασθενή και την ανταπόκριση στις προσδοκίες του
  • Τον σεβασμό του ασθενή ως προς την αξιοπρέπεια και ιδιωτικότητά του
  • Την ολιστική αντιμετώπιση του ασθενή και την εξατομικευμένη φροντίδα του
  • Την αμεσότητα και ταχύτητα εξυπηρέτησης του ασθενή και των συνεργατών της Euromedica- Αρωγή
  • Το ανθρώπινο πρόσωπο και το φιλικό περιβάλλον
  • Την τεχνολογική κατάρτιση και υπεροχή
  • Τη διαμόρφωση κλίματος ομαδικότητας μεταξύ του προσωπικού
  • Την επιστημονική κατάρτιση και εξειδίκευση του προσωπικού
  • Την εστίαση στον εργαζόμενο
  • Τη συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού της Euromedica- Αρωγή

Στόχοι

  • Μείωση του χρόνου αναμονής
  • Διαρκής εκπαίδευση των εργαζομένων
  • Συνεχής ανάπτυξη του προσωπικού
  • Διαρκής εκσυγχρονισμός του εξοπλισμού της Euromedica- Αρωγή
  • Σεβασμός και εφαρμογή της Νομοθεσίας που αφορά την Euromedica- Αρωγή
  • Διάθεση απαραίτητων πόρων για τη διατήρηση και βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Ποιότητας
  • Ανάπτυξη διαχρονικών σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ της Euromedica- Αρωγή, των ασθενών και των συνεργατών της

Για την υλοποίηση της Πολιτικής Ποιότητας, η εταιρία θεωρεί ζωτικής σημασίας την ενεργό συμμετοχή του προσωπικού στην εφαρμογή, ανάπτυξη και τεκμηρίωση όλων των διαδικασιών που προβλέπει το Σύστημα Ποιότητας. Όλο το προσωπικό συμβάλλει στην ουσιαστική εφαρμογή του Συστήματος Ποιότητας και στη διαρκή βελτίωση αυτού.

Πολιτική Ασφάλειας Πληροφοριών

Το Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας Euromedica-Αρωγή Θεσσαλονίκης λειτουργεί με Διαχείριση Ασφάλειας Πληροφοριών/Προσωπικών Δεδομένων και δεσμεύεται για:

  • Την ικανοποίηση των ασθενών και των συνοδών τους, μέσω της παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών σύμφωνα με τις απαιτήσεις τους.
  • Τη διασφάλιση της εμπιστευτικότητας, ακεραιότητας και διαθεσιμότητας των πληροφοριών που επεξεργάζονται, διακινούνται, τηρούνται με ηλεκτρονικά ή φυσικά μέσα από το προσωπικό και τα πληροφοριακά συστήματα της εταιρείας.
  • Την έγκαιρη και ταχεία αναγνώριση και αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων που σχετίζονται με παραβίαση (ή υποψία παραβίασης) της ασφάλειας των πληροφοριών της εταιρείας.
  • Την προστασία της επένδυσης της εταιρείας σε τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών.
  • Τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις της Ελληνικής και της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας σε θέματα διαχείρισης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, απορρήτου επικοινωνιών, πνευματικών δικαιωμάτων κλπ.
  • Τη συνεχή βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών/Προσωπικών Δεδομένων, της αποτελεσματικότητάς του και των επιδόσεων σε θέματα διασφάλισης της ακεραιότητας, της εμπιστευτικότητας και της διαθεσιμότητας των πληροφοριών προς όφελος της ίδιας της επιχείρησης, των εργαζομένων, των πελατών και των συνεργατών της.

Πολιτική Υγιεινής και Ασφάλειας των παρεχόμενων τροφίμων

Η Διοίκηση του Κέντρου Αποκατάστασης  Euromedica- Αρωγή Θεσσαλονίκης δεσμεύεται να υποστηρίζει την εφαρμογή πρακτικών και προτύπων που θα εξασφαλίζουν την υγιεινή και ασφάλεια των εδεσμάτων που διατίθενται στο Κέντρο. Επιπλέον εντοπίζει τις βασικές απαιτήσεις των ενδιαφερόμενων μερών, διενεργεί ανάλυση κινδύνων και ευκαιριών και επενδύει στην δημιουργία πλαισίου για αδιάλειπτη λειτουργία του Κέντρου.

Το κριτήριο με τον οποίο αποφασίζει και ενεργεί η διοίκηση αφορά την προστασία των σιτιζόμενων ασθενών από τροφικές δηλητηριάσεις, αλλεργικές αντιδράσεις και τυχόν τραυματισμούς από ξένα σώματα. Παράλληλα, θωρακίζει υποδομές, εγκαταστάσεις και τρόφιμα τόσο από κακόβουλες πράξεις όσο και από ενέργειες νοθείας και αντικατάστασης των τροφίμων.

Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας η επιχείρηση τηρεί αυστηρή πολιτική υγιεινής και ασφάλειας των παρεχομένων εδεσμάτων, η οποία συνίσταται στο :

  1. να τηρείται επ’ ακριβώς το Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων που έχει αναπτυχθεί σύμφωνα με το πρότυπο ISO 22000:2018
  2. να ακολουθούνται κατά γράμμα όλες οι Διαδικασίες
  3. να γίνεται συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού σε θέματα υγιεινής, ασφάλειας και προστασίας των τροφίμων
  4. να επαληθεύεται συνεχώς το σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων
  5. να παρακολουθούνται όλα τα κρίσιμα σημεία και τα προαπαιτούμενα προγράμματα τόσο των επισιτιστικών δραστηριοτήτων του Κέντρου όσο και των κρίσιμων προμηθευτών της
  6. να εξασφαλίζουμε πόρους για τη διατήρηση και επικαιροποίηση του Συστήματος, την αγορά νέου, σύγχρονου εξοπλισμού, τη βελτίωση των εγκαταστάσεων και των υποδομών και του περιβάλλοντος εργασίας
  7. να διατηρούμε τους διαύλους επικοινωνίας που έχουμε δημιουργήσει με τους προμηθευτές, τους ασθενής μας, τους συνοδούς τους αλλά και τις αρχές
  8. να παρακολουθείται και να εφαρμόζεται συνεχώς η νομοθεσία

Παράλληλα, έχουν τεθεί μετρήσιμοι στόχοι σχετικά με την ασφάλεια των γευμάτων μας, οι οποίοι παρακολουθούνται διαρκώς ως προς την επίτευξή τους.

Όλα τα παραπάνω διασφαλίζουν την υλοποίηση των επιθυμητών μας στόχων και μας κάνουν να νιώθουμε υπερήφανοι, Διεύθυνση και Εργαζόμενοι που εργαζόμαστε για την πρόοδο του Κέντρου.

>